fredag 21. mars 2014

MinIdrett

Min idrett er det systemet som IF Skarp benytter for sitt medlems- og kontingentregister.
Vi må alle inn på Min idrett, for å få tilgang til fakturaen der.

Hvordan får jeg tilgang:
Alle spillerne er registrert inn i systemet med epost adressen til sine foreldre. Epost adressen som er benyttet er den samme som dere mottar Skarp G99 eposter på. Noen har kanskje en og noen har to, og det er ikke noe problem.

Gå til siden: www.minidrett.no og logg deg inn oppe i høyre hjørne.
Dette kan du gjøre hvis du har vært inne på Min idrett tidligere.


Har du aldri vært inne før, eller du har glemt passord eller brukernavn, da klikker du på:

Og du får opp valget hvor du kan taste inn epost adressen din, og du vil da få tilsendt et brukernavn og kan lage deg ditt passord.
Du får da tilsendt epost, med et brukernavn, og en link som du klikker på, for å lage deg et passord.
Lag et passord, og klikk på linken på den siden du er kommet til, slik at du kan gå inn på Min idrett siden.


Når du er kommet inn i løsningen, så kan du endre brukernavnet ditt, slik at dette er det samme som epost adressen din, eller et annet valgt brukernavn.
I tillegg finner du en handlekurv, hvor du finner faktura på kontingenten fra IF Skarp
Klikk på Min profil for å endre brukernavn og eller passord.
Klikk på handlekurven for å komme til faktura.


Vises bare en spiller/barn, og du ønsker å se flere, klikk på, legg til familie:
Slik at du får samlet alle fakturaene på Min idrett siden din.


Betaling av faktura.
Det beste er å laste ned fakturaen, og betale denne i nettbanken, da blir IF Skarp belastet minst.



Kalender